כינור ויולה צלו קונטרבס

בקטגוריה זו אנו כוללים: כינורות, צ'לים, ויולות וקונטראבסים.

בקטגוריה זו אנו כוללים: כינורות, צ'לים, ויולות וקונטראבסים. אנו מחזיקים מבחר גדול מאוד של כלי קשת ברמות שונות, בסיסית למתחילים, למתקדמים וכלים מיקצועיים, הכלים מיובאים מהמזרח הרחוק -ומאירופה, מיבחר גדול של כלים חדשים ויד שניה, הכלים כולם מוצגים לכם לאחר שהושקעו בהם זמן וידע,כל הכלים עוברים סידור בבית המלאכה אצל מומחים לבניית כלים הנותנים גם שרות תיקונים. בנוסף אנו מחזיקים מבחר גדול של אביזרים, חלקים להחלפה, קשתות ברמות שונות, כריות ומיתרים מהחברות המובילות בעולם, והגברות מקצועיות (פישמן וברכוס בארי). הצוות שלנו עוסק בתחום כבר עשרות שנים וישמח להעניק לכם מהידע והנסיון שלו גם במקרה של החלפה (טרייד אין) לגודל שונה או שידרוג באיכות.

Franz Sander

Franz Sander כינורות

פרנצ׳ סאנדנר -בית מלאכה לבניית כלי קשת בעבודת יד ברמה גבוהה, עצים מובחרים , גשרים מותאמים וקשתות מקצועיות תוך כדי הקפדה לפרטים הקטנים ביותר וגימור על ידי בונה הכלים מהמשפחה עצמה, החל מ2013 קיבלה גינצבורג את הזכויות ליצג את משפחת סאנדנר ובית המלאכה לבניית כלי קשת בישראל, בשלב הראשון הבאנו כינורות שלמים וצלים שלמים עבודת יד באיכות מקצועית ובצליל איכותי ברמה גבוהה.

Franz Yosef כינורות וצ'לים

אנו שמחים להציג בישראל כינורות, צלים וקונטרבסים מבית franz Yosef, בית המלאכה הותיק לבנייה ויצור כלי קשת : כינורות וצלים ברמה חצי מקצועית, למתחילים המעוניינים בכלי איכותי או לנגנים מתקדמים המחפשים כלי טוב בעל צליל עמוק וחם עם נפח אבל במחיר סביר.
הכלים מיוצרים עם הקפדה על גימור מקצועי והעצים נבחרים בקפידה לבניית הכלים: גב הכלים והצדדים הינם מעץ ״אדר״ (מייפל), הדק הקידמי מעץ האשוחית (Pine). הגשרים גם הם ממבחר עצים משובחים, קשתות מ brazilwood עם שיער טבעי ופרוש מאיבוני מקסר (ebony). הכלים מגיעים בגדלים של 1/2-3/4-4/4.
הכלים עוברים תחת ידם של בוני הכלים של החברה ולסיום מולבשים עליהם מיתרים מקצועיים ( דומיננט, פירסטרו, ירדגר). ניתן לנסות את הכלים בתאום מראש איתנו בחנות. הכלים מגיעים בנרתיקים מרופדים מהודרים עם אפשרות נשיאה על הגב.

Gewa כינור, ויולה, צ'לו, קונטרבס ארגזים ותיקים

הכלים של חברת גבע מגרמניה מיובאים לישראל כבר עשרות שנים, הכלים ידועים באיכות החומרים ובגימור המקצועי, כינורות , צלים וקונטרבסים . ניתן למצוא רמות שונות של כלים , קשתות ואבזרים.

נגישות